سال نو مبارک !

 

  هرگز هیچ حسرتی در دنیا اینچنین یکجا جمع نمیشود.مگر در این 3 واژه ی کوتاه :
                  
                                                  او دوستم ندارد      

 

گاهی وقتا چشمام به قلبم حسودی میکنن               میدونی چرا ؟؟؟
چون همیشه تو قلبمی ولی از چشام دوری

 

همیشه نگاهی را باور کن که وقتی از آن دور شدی در انتظارت بماند 

 

 درنغمه گنگ احساست کسی را جستجو کن که دراعماق چشمان بلورینت تمام هستی اش را جستجو کرد!

                                                                     ....................

وقتی اقبال می خندد استفاده کن.
When fortune smiles on thee take advantage 

ز شیرین ترین شرابها تندترین سرکه ها ساخته می شود.

The sweetes wine makes the sharpest vinegar

 این شب مهتابی ام را با تو قسمت می کنم

تا سحر بی خوابی ام را با تو قسمت می کنم

تا تب و تاب مرا وقت سرودن حس کنی

یک غزل بی تابی ام را با تو قسمت می کنم

از دو نیمه، نیمه ی دلمردگی سهم خودم

نیمه ی شادابی ام را با تو قسمت می کنم

تو اگر یک جرعه توفانم دهی، من موج موج

مستی گردابی ام را با تو روشن می کنم

بعد عمری حاصلم این است و من امشب همین

خلوت سهرابی ام را با تو قسمت می کنم

صبح فردا هم- اگر پیشم بمانی امشبی

آسمان آبیم را با تو قسمت می کنم

من امشب تا سحر خوابم نخواهد برد!

همه اندیشه ام اندیشه فرداست،

وجودم از تمنای تو سرشار است

زمان – در بستر شب – خواب و بیدار است،

هوا آرام، شب خاموش، راه آسمانها باز...

خیالم چون کبوترهای وحشی می کند پرواز...

رود آنجا که می بافند کولی های جادو، گیسوی شب را

همان جاها، که شبها در رواق کهکشانها عود می سوزند

همان جاها، که اخترها، به بام قصرها، مشعل می افروزند

همان جاها، که رهبانان معبدهای ظلمت نیل می سایند

همان جاها، که پشت پرده شب،

                    دختر خورشید فردا را می آرایند،

همین فردای افسون ریز رویایی

همین فردا که راه خواب من بسته ست

همین فردا که روی پرده پندار من پیداست

همین فردا که مارا روز دیدار است

همین فردا که ما را روز آغوش و نوازش هاست

همین فردا، همین فردا...

... من امشب تا سحر خوابم نخواهد برد!

زمان، در بستر شب، خواب و بیدار است،

سیاهی تار می بندد،

چراغ ماه، لرزان، از نسیم سرد پاییز است،

دل بی تاب و بی آرام من، از شوق لبریز است،

به هر سو چشم من رو می کند: فرداست!

سحر از ماورای ظلمت شب می زند لبخند

قناری ها سرود صبح می خوانند...

...من آنجا، چشم در راه توام، ناگاه:

تو را، از دور می بینم که می آیی،

تو را، از دور می بینم که می خندم،

 تو را، از دور می بینم که می خندی و می آیی،

...نگاهم باز حیران تو خواهد ماند،

سرا پا چشم خواهم شد.

تو را در بازوان خویش خواهم دید!

سرشک اشتیاقم شبنم گلبرگ رخسار تو خواهد شد.

تنم را از شراب شعر چشمان تو خواهم سوخت.

برایت شعر خواهم خواند،

برایم شعر خواهی خواند،

تبسم های شیرین تو را، با بوسه خواهم چید!

و گر بختم کند یاری،

در آغوش تو...

       ... ای افسوس!

سیاهی تار میبندد،

چراغ ماه، لرزان، از نسیم سرد پاییز است،

هوا آرام، شب خاموش، راه آسمانها باز

زمان – در بستر شب – خواب و بیدار است

                                                              فریدون مشیری

آمدی  رفت  ز  دل  صبر و  قرارم بنشین

                          بنشین تا به خود آید دل زارم بنشین

 

دل و دین بردی و اکنون پی جان آمده ای

                          بنشین  تا  به تو آنهم بسپارم بنشین

                                               ( داعی انجدانی )

                                                                              به پایان فکر نکن . . .
اندیشیدن به پایان هر چیز , شیرینی حضورش را تلخ میکند . . . بگذار پایان تورا غافلگیر کند , درست همانند آغاز

نظرات 18 + ارسال نظر
مینو چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:25 ب.ظ





من دیوونه ی عاشق

با تو هستم تا همیشه

من دوست دارم ندیده

چرا باروت نمی شه؟؟؟



باروت می شه میخوامت؟؟

راس می گی ندیدمت من

اما با دلت رفیقم

تو دلم کشیدمت من



دل من که عاشقت شد

اگه می شه باروش کن

یا اگه نخواستی باشه

یه جوری دس به سرش کن



یه جوری که نشکن دل

بتونه بگذر ه از تو

یادِ خنده هات نیوفته

ننویسه یکسره از تو


کتاب برو به فکر من نباش ـشایا تجلی


غزل جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:31 ق.ظ

غزل غزل ترانه شعرای عاشقانه بیا ببینمت باز دیگه نیار بهانه

آرش جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:32 ق.ظ

*سال نو مبارک *

پیک شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:30 ق.ظ

گفتند بی نصیب شده است آدم از بهشت
گفتم که سیب سرخ چه کم دارد از بهشت....

آرش پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ب.ظ

بی همتایی

حکیم باشی پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:47 ب.ظ http://hakimbashi2000.blogspot.com

سلام منم حکیم باشی شهرتون
اومدم تا که کنم دردهاتون درمون
تو همیشه بهترینی
همه عمر برندارم سر از این خمار مستی
که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

کیا جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:54 ق.ظ http://parastouha.persianblog.com

سلام دوست چون جان[نیشخند]
من آپ کردم[نیشخند]
زودی بیا[چشمک][گل]

فریادی در سکوت شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ق.ظ http://www.reza-007.persianblog.com


برگی سبز و درشت و زیبا به انتهای شاخه محکم چسبیده بود و همچنان در مقابل افتادن مقاومت می کرد. باغبان تبر به دست داخل باغ در حال گشت و گذار بود و به هر شاخه ی خشکی که می رسید آن را از بیخ جدا می کرد و با خود می برد. وقی باغبان چشمش به آن شاخه افتاد با دیدن تنها برگ آن از قطع کردنش صرف نظر کرد . بعد از رفتن باغبان مشاجره بین شاخه و برگ بالا گرفت و بالاخره دوباره شاخه مغرورانه و با تمام قدرت چندین و چند بار خوش را تکاند تا اینکه به ناچار برگ با تمام مقاومتی که داشت از شاخه جدا شد و بر روی زمین افتاد باغبان در راه بازگشت وقتی چشمش به آن شاخه افتاد بی درنگ آن شاخه را از بیخ

ریزه میزه شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.mopoli.persianblog.com

سلام ...خوبی...چی کار می کنی؟
مبلاگت خیلی قشنگه..
به منم سر بزن...باشه....یادت نره ها....منتظرتم..
موفق باشی دوست خوبم
خب ...دیگه...تا یه روز دیگه...بابای

ریزه میزه شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.mopoli.persianblog.com

سلام ...خوبی...چی کار می کنی؟
و بلاگت خیلی قشنگه..
به منم سر بزن...باشه....یادت نره ها....منتظرتم..
موفق باشی دوست خوبم
خب ...دیگه...تا یه روز دیگه...بابای

زیبای رویا شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ب.ظ

بیتابی ها را یلی یکی میشمارم تا تورا بین ورقهایش بیابم . عالی بود ...

رهاتر از پرنده شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:33 ب.ظ

همیشه سلام...
خدایا شاهد باش
که عطر زندگی مرا تا ا ینجا کشانده
خدایا شاهد باش
بی غرور و بی تکبر می نویسم دوستش دارم
خدایا شاهد باش
با اینکه تمام رنگ ها را می شناسم با ا و یکرنگ یکرنگم
زیباترین فرشته ی خدا سلام
دوستت دارم

ramin یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام دوست عزیز
من بعد از مدتها اومدم و آپ کردم خوشحال میشم کلبه حقیر منو با اومدنتون صفا بدین
خوش و خرم باشید . لحظه دیدار نزدیک است

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ رامین¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ http://delkhaste_ashegh.persianblog.com/¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤
_______________________¤

ramin پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:48 ب.ظ http://delkhaste_ashegh.persianblog.com

سلام دوست عزیز
سالگرد وبلاگم را جشن میگیرم ، خوشحال میشم
به کلبه من سر بزنی و تو تولد وبلاگم شرکت کنی
پاینده و پیروز باشی
_**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________


مینو چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ب.ظ

من از عشق آماده ترم
به دوست داشتنت
و طراوتی چون تو
در گلدان ِ بی تابی های من نادیدنی نخواهد بود


سبزترین طپش !
رویشِ ِ تو
آغاز نسل اقاقی هاست


به نیازی زنده می کند
اتفاقی سبز
تو را در من
و عشق...
متولد می شود


بانوی اردیبهشت
قسمتِ من از بهار ، سهم ِ من از سرنوشت
تولدت مبارک ، بانوی اردیبهشت
زیبای قصه ی من ، خواب ِ کدوم طلسمی؟
بگو به جز فرشته ، بهت میاد چه اسمی؟

خواب ِ قشنگ برکه ، رویای دور یک قو
درامتداد ِ پرواز ، پرستو تا پرستو
نبودی من می مُردم ، نباشی من می میرم
تو هستی که همیشه ، هر لحظه جون می گیرم

راز نگفته ی عشق ، حرف نخونده ی دل
بیتابی های امواج ، بی خوابی های ساحل
آرامش ِ یه جنگل ، نوازش ِ یه دریا
بگو که تو کی هستی؟ معمّا در معمّا

نجابت ِ گل ِ سرخ ، حیای سبز ِ باغچه
فال ِ قشنگ ِ حافظ ، دلخوشیای طاقچه
پنجره های خونه ،دلواپس ِ همیشَه ن
وقتی دلت می گیره ، جاده ها ابری می شن

وقتی که خیس ِ چشمات ، بغض می کنه خیابون
همگریه می شه با تو ، شرشر ِ تند ِ بارون
بخند تا من بخندم ، عاشقتم همیشه
گُل هر چی غنچه باشه ، لب ِ تو که نمیشه


تولدت مبارک عزیزم

دوستت دارم

roya پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ق.ظ http://khaat0o0n.blogfa.com/

عشق با غرور زیباست ولی اگر عشق را به قیمت فرو ریختن دیوار غرور گدایی کنی... آن وقت است که دیگر عشق نیست... صدقه است
شادمان باشی
خاتون آپ شد با حضور مهربانت خوشحالم کن......یا علی

احسان جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:26 ب.ظ http://www.ehsangamedotcom.blogfa.com

سلام گل همیشه بهار خوبی ؟ منو که شناختی ببینم تو گل هارا دوست داری ؟ وبلاگت پره گله بازم نظر بده بای.

ramin شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:48 ب.ظ http://delkhaste_ashegh.ir1.ir

شاد بودن هنر است
شاد کردن هنری والاتر
لیک هرگز نپسندیم به خویش
که چو یک شکلک بی جان شب و روز
بی خبر از همه ؛ خندان باشیم .
بی غمی درد بزرگیست که دور از ما باد
شاد بودن هنر است
گر به شادی تو گردد شاد دلهای دگر .
(( آمدی جانم به قربانت ولی بازم بیا))
من با نوشته ای در مورد رنگها و رنگیت کمان به روزم
خوشحال میشم کلبه حقیر منو با اومدنتون رونق ببخشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد